مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:402023-06-28پزشكي

آمار قابل تامل بیماران دیابتی و فشارخون در جنوب کرمان طی 6 ماه اخیر 


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افزایش روز افزون بیماری های غیر واگیر و مشکلات ناشی از آن خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده برای شناسایی بیماران غیرواگیر در منطقه جنوب کرمان طی سه ماه نخست سال جاری 550 بیمار دیابتی شناسایی شده است.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افزایش روز افزون بیماری های غیر واگیر و مشکلات ناشی از آن خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده برای شناسایی بیماران غیرواگیر در منطقه جنوب کرمان طی سه ماه نخست سال جاری 550 بیمار دیابتی شناسایی شده است.

دکتر علی اصغر خیرخواه در گفت وگو با ایسنا برخورداری از خدمات بهداشتی درمانی با هدف حفظ و تامین سلامت افراد را یکی از اصول مهم پیشرفت هر جامعه ای دانست و اظهار کرد: خادمان حوزه سلامت تلاش های زیادی در این زمینه به ویژه در دوران همه گیری کرونا انجام دادند.

وی بر لزوم همکاری و تعامل برای کاهش دغدغه های موجود در حوزه بهداشت و درمان تاکید و تصریح کرد: باید با ارتقاء روحیه تعامل و همکاری همچنان در راستای تحقق اهداف نظام سلامت پای کار باشیم و نباید اجازه بدهیم سلامت و بهداشت عمومی دستخوش بعُد زمان شود.

خیرخواه با بیان اینکه در راستای ارتقاء خدمات سلامت در جنوب کرمان، ایجاد و توسعه فضاهای مورد نیاز در حال انجام است، اظهار کرد: برای همه مشکلات راهکاری وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار قابل تامل بیماران دیابتی و فشارخون در جنوب کرمان طی 6 ماه اخیر 

آمار قابل تامل بیماران دیابتی و فشارخون در جنوب کرمان طی 6 ماه اخیر